Thursday 3 October 2013

Profit dalam iShare

Assalamualaikum,
Sekarang admin nak kongsi tentang profit sharing dalam iShare ni. Setiap ahli dalam komuniti iShare ni berpeluang untuk dapat insuran dan roadtax PERCUMA serta menjana pendapatan sehingga RM100k setahun bergantung kepada berapa ahli yang kita taja. Ok, untuk mudah faham, jom tengok gambar di bawah.. Biar gambar berbicara.. hehe...


Ok, kalau kita tengok gambar kat atas tu mesti menarik bukan... taja 10 orang bawah kita, dan boleh dapat RM100k setahun.. macam tak logik kan.. tapi tu la konsep network strategy dalam perniagaan. Tiada yang mustahil.Ok la, mungkin kita tak boleh taja sampai 10 orang kan, contoh kita ambil 5 orang sahaja yang kita taja di iS1.

iS1 (RM15) x 5 = RM 75
iS2 (RM10) x 25 = RM 250
iS3(RM5) x 125 = RM 625
iS4(RM15) x 625 = RM 9375

Jumlah setahun = RM 10, 325.

Ok la kan? setahun dapat RM10, 325 dan akan di masukkan ke dalam eWallet. Berbaloi kan? tu kalau kita cuma taja 5 orang. Jadinya, sistem iShare akan lock duit kita yang kita perlu untuk renew insurans nanti. Sebagai contoh :

Baki dalam eWallet ada RM10, 325.
Insuran kereta : RM2000 (contoh)
Jadinya, kita boleh keluarkan baki RM8, 325. Baki RM2000 perlu ditinggalkan di dalam eWallet untuk tujuan pembaharuan insurans tahun seterusnya.

Dan, yang menariknya di sini, setiap tahun kita akan dapat jumlah duit yang sama tanpa perlu menaja lagi orang, kerana setiap tahun nak tak nak orang akan perbaharui insuran dan cukai jalan kan? so, kita akan dapat komisen ni setiap tahun...nak tak nak kita TERPAKSA terima duit masuk eWallet kita.. InsyaAllah..

Ok la, ni serba sedikit bagaimana kita dapat jana pendapatan melalui iShare ni.
Jika berminat nak join komuniti iSHARE ni dan jika ada sebarang pertanyaan boleh terus ajukan kepada


Call/SMS/Whatsapp : 014 - 8488369 (Shahril)


PERHATIAN : iSHARE BUKAN MLM
 
P/S : Untuk pengetahuan, komuniti iShare ni masih lagi baru, dan perkembangan cukup pesat..ahli komuniti iShare semakin bertambah dari hari ke hari.. ia bakal menjadi fenomena dalam Malaysia. Sertai kami sekarang.



tag : iShare, profit sharing, keuntungan dalam iShare, macam mana pengiraan keuntungan dalam iShare, komuniti iShare, info iShare, terkini, pertama di Malaysia, iShare Malaysia, bisnes, insurans iShare, roadtax percuma, insurans percuma, income dari iShare, iMall, iPrihatin

No comments:

Post a Comment