Tuesday 1 October 2013

Mengapa iShare?


Peluang Menjana Pendapatan 
Ahli berpeluang menambah pendapatan melalui Formula Perkongsian Komisen dan Bonus (FPKB) iSHARE yang unik tanpa perlu melakukan penjualan atau pembelian bulanan (monthly maintenance). Ianya satu pelan perkongsian yang tiada tekanan dan mampu memberi ROYALTI TETAP yang berterusan.

Kemudahan Tuntutan 
Urusan tuntutan kemalangan dan kehilangan kenderaan yang dijamin "bebas kerenah".

PA Insuran 
Ahli yang memperbaharui insurans & cukai jalan dengan iSHARE layak mendapat PA insuran bernilai RM10,000.

Tabung iPrihatin 
Sebahagian dari keuntungan syarikat akan dimasukkan ke dalam TABUNG PRIHATIN iSHARE bagi membantu mereka yang memerlukan.

Peluang Perniagaan 
Ahli-ahli yang layak dan memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan oleh pihak iShare berpeluang untuk menjalankan perniagaan di dalam portal perniagaan yang disediakan oleh pihak syarikat

Diskaun & Potongan Hebat 
Ahli boleh menggunakan kad iSHARE untuk mendapatkan diskaun serta potongan yang sangat hebat di tempat-tempat dan syarikat-syarikat yang bernaung di bawah kami.

Perkhidmatan Memperbaharui Cukai Jalan 
Insuran kenderaan serta cukai jalan diuruskan sepenuhnya oleh iShare dengan sistem yang canggih serta terkini dan terus dihantar ke rumah anda.

Kenapa perlu sertai iSHARE?

Untuk maklumat lanjut hubungi :

0148488369 (shah)


tag : ishare, mengapa ishare, apa itu ishare, insurans percuma, insurans kereta percuma, bayar insurans online, iklan terkini, info ishare, ishare we help we care we share, ishare community, ishare komuniti, peluang jana pendapatan, peluang bayar insurans percuma

No comments:

Post a Comment